مراکز خرید در کره جنوبی  برای مسافران ایرانی که اشنایی با کره جنوبی ندارند و یا در ابتدای اقامت خود در کره جنوبی هستند مهم هستند . در این قسمت شما را با بهترین مراکز خرید در کره جنوبی آشنا خواهیم کرد . با اما در ادامه همراه باشید.

مراکز خرید در کره جنوبی - فروشگهای شهری مدرن

سئول در تمامی سال گردشگران زیادی را جذب می نمایند که توسط شبکهC NNیکی از بهترین شهر های دنیا انتخاب شده است.فروشگاه های شهری مجلل مراکز خرید که تا سپیده دم باز هستند معبر مد با آخرین مد ها که جاذبه های سئول را نشان می دهند و هیچ مکانی با آن برابری نمی کند ضمن اینکه بیرون از پایتخت عاشقان به خرید نباید بزرگترین فروشگاه جهان را در شهر پوسان یا فرصت برای لذت بردن از خرده فروشی با گذراندن اوقات فراغت در بازار های بزرگ استان گیونگی_دو را از دست دهند.

 

مرکز خرید میونگ دونگ :

هرساله گردشگران بین المللی مقصد های گردشگری بیشتری را ارزیابی می کنند. در این میان میونگ دونگ مکانی است شامل لوته کره وشین سه گا که دارای فروشگاه های خارق العاده می باشند وهمچنین میدان جنگی برای برند های بین المللی مانندZaraوUniqloدر هر کوچه بیشتر از صد فروشگاه لوازم آرایشی و پوشاک وارداتی را با آخرین مد های روز به قیمت پایین به فروش میرسانند.

میونگ دونگ

شهر بزرگ مد دونگ دمون:

شهر بزرگ مد میباشد که در آن مراکز مدرن خرید و بازار های سنتی عمده فروشی وجود دارند شهر مد دونگ دمون ۲۴ساعته باز می باشد که مکانی عالی برای خرید شبانه میباشد . مراکزی نظیر دوتا میگلور وفیتین نه تنها دارای اجناس با جدید ترین مد میباشند بلکه دارای اجناس اصلی ساخته شده توسط طراحان محلی هستند.

 

جاده گاروسوگیل سیشنا دونگ:

نام گاروسوگیل از درخت گینگ کو (شجرالمعبد)گرفته شده که در امتداد یک کیلومتری در هر دو طرف معابر بین ایستگاه های شینسا و آپگوچونگ وجود دارد و یکی از مهم ترین مکان های اجتماع عاشقان مد مسئول می باشد. شهری است که دارای تعداد زیادی کافی شاپ های دنج رستوران ها و مغازه هایی با برند های مشهور و خوراکیهای خوشمزه که دائما باز هستند.

 

بازار کوئکس :

بازار کوئکس با مرکز همایش مرکز تجاری هتلهای بازرگانی فروشگاه های بدون عوارض کازینو پایانه فرودگاه شهر امکانات اداری و بسیاری مکانهای دیگر در ارتباط می باشد.تجربه خرید فرهنگ و تجارت را در زیر یک سقف ممکن میسازد . این بازار جایگاه برندهای جهانی مغازه های طراحی رستوران های مشهور نمایشگاه ها و تهسیلات ویژه می باشد. اولین منطقه جراحی های زیبایی آسیا ونیز فروشگاه Zara Homeکره در اینجا افتتاح شد (پیرو شعبه اصلی در لندن)باید طرفداران پاپ کره ای حتما کوئکس را بازدید نمایند که شامل کنسرت های تصویری پاپ کره ای که همراه با تفریحاتS.M است.

 

مناطق دانشگاه زنان سین چون و اهوا:

خیابانهای مقابل  دانشگاه یونسی و دانشگاه زنان اهوا نیز مقصد فرهنگی مشهور جوانان میباشد. خیابانی که می توان در آن پیاده روی کرد مقابل دانشگاه یونسی دارای رستوران های زیادی است که در بین دانشجویان معروف است درحالیکه مقابل دانشگاه اهوا نیز مغازه های پوشاک لوازم آرایشی ناخن و محافظت از پوست و نیز سالنهای زیبایی واقع شده اند.

 

منطقه ویژه گردشگران ایتون:

ایتون نزدیک پایگاه نظامی ارتش آمریکا یانگ سان گاریسون واقع شده است . ایتون منطقه ای مشهور بین سربازان آمریکایی مقیمان بین المللی گردشگران خارجی و نیز جوانان سئولی مد پرست می باشد در خیابان اصلی به ویژه نزدیک هتل هیلتون مغازه های کالاهای چرمی و مغازه های پوشاک با سایز های بسیار متنوع مغازه های محصولات انگور مغازه های کالاهای ورزشی و نیز خیابان لوازم عتیقه فروشی وجود دارند که عتیقه های غربی به فروش می رسانند.

 

 میدان تایمز:

میدان تایمز بزرگترین مرکز خرید در جنوب غرب سئول شامل فروشگاه های متعددغذای دربار و حیاط هتل ماریوت است همچنین فروشگاه بزرگ شین سه گا فروشگاه لوئیس ویتن و گوچی وجود دارند که صف طولانی خریداران را به وجود می آورد که یکی از دلایلش گرفتن امضا از ستاره های کره ایه در لابی است.

 

بازار جهانی لوته ورلد:‌

بازار جهانی لوته ورلد در سال ۲۰۱۴افتتاح شد که یکی از بزرگترین مجتمع های خرید در کره می باشد بازار جهانی لوته ورلد مکانی است شامل برند های لوکس بازارچه بازار الکترونیک سوپر مارکت ها سینما و دیگر امکانات غذا های ویژه و معروف دربار و رستوران ها ی مشهور سراسر کشور و نیز رستورانهای مشهوری که بیشینه ی قوی دارند نیز سرو میشوند بیشتر آنها دارای آکواریوم بزرگ کافه کودک و باغ وحش خرس تدی میباشند که تا نیمه سب باز هستند بازار جهانی لوته برای همه ی اعضای خانواده 

 

بازار آی پارک: 

بازار ای پارک دقیقا کنار ایستگاه یانگ سان قرار دارد.بازار آی پارک دارای فروشگاه های بزرگ فروشگاه ویژه دیجیتال بازار الکترونیکی سوپر مارکت کتابفروشی سینما و تعداد زیادی رستوران می باشد . مجاور بازار الکترونیک یانگ سان بزرگترین بازار کره است که مقصدی برای علاقمندان به آخرین محصولات روز می باشند.

 

بازارهای سنتی در کره جنوبی 

بازار های سنتی کره با مغازه های کوچک و فشرده شناخته میشوند . غذا پوشاک و اجناس خانگی را میتوان با قیمت های مقرون به صرفه خرید و هر بازار دارای نهار خوری است. بنابراین میشود از خرید و صرف غذا همراه با هم لذت برد.

 

بازار نام دمون:

بازار نام دمون قدیمیترین بازار دائمی است که قدمتی ۶۰۰ ساله دارد و یکی از معروفترین بازار های سنتی کره است . ارائه دهنده پوشاک میوه و سبزیجات غذا و کالای عمومی می باشد . نام دمون مرکز بازار کالاهای وارداتی نیز هست و دارای اجناسی است که به ندرت در هر جای دیگر یافت می شود . غذای دلچسب kalguksu(سوپ رشته)و Galch jorim(ماهی مرکب که با حرارت ملایم پخته میشود)دربیشتر کوچه ها به فروش میرسد.

 

بازار تونگ این:

بازاری است سنتی که در سئوچون نزدیک کاخ کیونگ بوک یانگ واقع شده است. اگر شما از کافه باکس لانچ یک کیسه نشاسته خریداری نمایید میتوانید از نشاسته برای خریداری چاشنی از مغازه ها ی بازار استفاده نمایید . غذای مختصر و معروف دیگر این بازار کیک روغن برنج است

 

بازار گوانگ جانگ :

بازار گوانگ جانگ بیشتر از یک قرن است که برقرار است و مکانی است برای رستوران ها Hanbok(لباس سنتی کره) پارچه پوشاک کالاهای وارداتی مرمت شده و نیز اثاثیه منزل تازه عروس و اجناس موردنیاز برای مراسم ازدواج سنتی

 

بازار شین پو:

بازار شین پو نزدیک بندر اینچئون هانگ واقع شده است .بازار شین پو اولین بازار دائمی اینچئون می باشد که در امتداد بندر بیشتر از صد سال قبل افتتاح شده است ودر آن غذا های مختلف پوشاک کالاهای عمومی و غیره را با قیمت های پایین خواهید یافت و همیشه مشتاقان غذا به دنبال Dakgangieong(مرغ ترش و شیرین)Mandu (کوفته) jolmyeon(نودل های جویدنی سرد و تند )و سایر چیزهای خوشمزه هستند همچنین فرصتی برای امتحان hanbok یا رسوم سنتی کره است.مرکز اطلاعات نیز اطلاعاتی را برای گردشگران بین المللی ارائه میدهد.

 

بازار بوسان گوگجه:

بازار بوسان به خاطر غذاها و کوچه های تاریک و اجناس بین المللی مشهور است . از زمانهای قدیم مکانی بازرگانی برای کالاهای خارجی از غذا تا لوازم برقی گرفته بوده است .بیشتر مغازه های بازار به شکل پیچ و خم هستند که داخل آنها اسنک های مختلف مانند Emok,changmu Gimbap(ماهی قلقلی) و Danpatjuk(فرنی لوبیا قرمز شیرین)وsiat Hotteok(پنکیک دانه پر کره ای) را می توان یافت.

 

بازار ساگویی بو:

بزرگترین بازار ججودو را بیشتر ساکنان ت و گردشگران مشاهده نموده اند . مواد غذایی کشاورزی مختلف شامل Hallabong ویژه محلی وHeukdwaej( گوشت خوک سیاه)و همچنین اجناس خانگی به فروش میرسد . در اینجا بر خلاف بازار های سنتی دیگر کالسکه های خرید برای راحتی بیشتر موجود است.

سوپر مارکت هایی با تخفیف بالا:

سوپر مارکت هایی با تخفیف بالا انواع غذاها و اجناس خانگی را کمتر از قیمت بازار می فروشند . سوپر مارکت های بزرگ مانند Lotte_E_mart و Homeplusدر سرتا سر کشور صدها شعبه دارند.

باE_mart با بیشترین شعبه بویژه به خاطر بخش غذایی کیفیت غذاهای تازه و طیف گسترده ی اجناس مشهور است.شعبهjEjuسازگار با کالاهایی است که به سادگی و بدون پیچیدگی فراوان طراحی شده اند که شامل اجناس خانگی و پوشاک است و با قیمت مناسب عرضه می شوند.

 

مرکز خـرید هانارو :

مرکز خرید هانارو توسط تعاونی ملی کشاورزی راه اندازی شد . مرکز خرید هانارو در بیشتر شهر ها و همچنین شهرهای کوچک ومناطق روستایی به راحتی مشاهده میشود . محصولات شیلات کشاورزی مطمئن کره و ویژه محلی با قیمت های مناسب خرید و فروش میشوند.

لوته ورد :‌

غذاها و اجناس خانگی در شعبات تونگ این سونکن و لوته با قیمت پایین فروخته میشوند و برخی ازشعبه ها نیز دارای فروشگاه اسباب بازی می باشند. شعبه ایستگاه سئول در میان گردشگران به دلیل آخرین لحظه خریر محبوب است .انها پس از خرید می توانند از طریق راه آهن به فرودگاه بین المللی اینچئون بروند.

هوم پلاس:

دومین سوپرمارکت با تخفیف بالابعد از E_mart میباشد که طیف گسترده ای از محصولات را در هر دسته ارائه میدهد.در منطقه عمده فروشی محصولات کلی ۵تا۲۰درصد ارزانتر از قیمت عمومی به فروش میرسند . پیشخوان های خودپرداز در برخی از فروشگاه ها موجود است.

 

فروش بزرگ کره:

فروش بزرگ کره جشن خرید گردشگر است که از ماه دسامبر تا ابتدای سال آینده می باشد . مراکز عمده خرید و فروشگاه های بزرگ هتلها رستوران ها مناطق فرهنگی و مکان های مختلف دیگر فروش بزرگ را به گردشگران ارائه می دهند تا لذت کافی را ببرند .

تصاویری از فروشگها بازارهای سنتی و مدرن در کره جنوبی :

کره جنوبی

کره جنوبی

 مراکز خرید در کره جنوبی

 بازار مدرن در کره چنوبی

 مرکز خرید در سئول

 

مراکز خرید در کره جنوبی

 

{article اموزش زبان کره ای با ما}[title][text limit="150"][readmore]{/article}

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

استخدام مدرس کره ای

한국어학원 세디그다네쉬에서 한국어선생님을 찾습니다.

한국인 또는 이란인 선생님 모집
- 한국인선생님일경우, 한국어교원자격증이 있거나 전공
- 이란인선생님일경우,
한국어교원자격증이 있거나 토픽 3급 이상

근무시간: 토요일, 일요일 하루 6시간씩

숙소, 보험, 점심식사, 월급 제공!

전화해주세요
샤합~
021 66592912
021 66592865
091 90301554